Taniec ważek

.

Był upalny, letni wieczór. Zachodziło słońce rozświetlając wszystko złocistymi barwami. W powietrzu unosił się zapach łąki, kwiatów, szeleściły niewidoczne skrzydełka. To ważki rozpoczęły swój wieczorny taniec. Ich pląsy z zachwytem obserwował młody kociak. Nie mógł wprost oderwać od nich oczu. Może też chciałby polatać ? …………..

Obraz namalowany na płótnie o wymiarach 40 cm x 40 cm, wymiary w ramie: 54 cm x 54 cm.

taniec ważek

taniec ważek1

taniec ważek2

taniec ważek3

5 komentarzy (+add yours?)

  1. fotografka90
    Paźdź 11, 2013 @ 18:29:56

    Świetne! Liczę, że w końcu zbiorę się i ja żeby wysłać Ci zamówienie 😉 Obiecuję sobie wybrać zdjęcie i podesłać, ale chyba robię to już rok… i wybrać nie mogę.

    Odpowiedz

  2. balkanyrudej
    Paźdź 18, 2013 @ 08:27:43

    Jak przeczytałam „Taniec Ważek”, to skojarzyło mi się z moją Ważka, czyli Polskim Owczarkiem Nizinnym. Niestety nie ma jej już ze mną od prawie trzech lat. Teraz stałam się kociarą i jak zdążyłaś już zauważyć na moim blogu, wszędzie je spotykam.
    Z innej beczki – genialny pomysł by zajmować się portretowaniem zwierząt!

    Odpowiedz

  3. lemonmom
    Paźdź 19, 2013 @ 18:08:58

    Moja córcia Julia, powiedziała wow! Jest zachwycona. Zapytała mnie, czy malujesz sowy?
    Świetne są te koty z ważkami.

    Odpowiedz

  4. Wizja
    Paźdź 20, 2013 @ 19:20:25

    Fajny kontrast , ulotna ,eteryczna ważka i krwisty kociak . Ale mają wspólną cechę – poruszają się lekko , z wdziękiem i od niechcenia .No i „upierzenie” w ciepłym popielatym błękicie.
    Świetne.

    Odpowiedz

  5. pawanna
    Paźdź 24, 2013 @ 11:53:39

    cudowny, klimatyczny obraz:)

    Odpowiedz

Skomentuj

